הטכנולוגיה משחקת תפקיד מהותי בעולם העסקים, וככול שהשנים חולפות, כך היא הופכת לאלמנט יותר משמעותי. מכאן שאם פעם עסקים היו מוכרים בעיקר ללקוחות שנמצאים ברדיוס הקרוב, הרי שכיום זוכים למכור בקלות גם ללקוחות שנמצאים מעבר לים, ואם פעם היה צריך להעסיק כמות יחסית גדולה של עובדים, הרי שכיום תוכנות רבות מחליפות את הפעילות האנושית. מכאן שהטכנולוגיה שינתה וייעלה לא מעט מושגים מסורתיים ואף העניקה נקודת מבט חדשה על מגוון מהלכים עסקיים, ופה אתם מוזמנים להכיר נדבך טכנולוגי משמעותי שמשפיע רבות עם העולם העסקי – מערכת CRM.

מהלך מתבקש ובו זמנית מחדש

מערכת CRM מבית אייקאונט משנה את החוקים. אם חשבתם שאתם כבר יודעים להעריך את היתרונות הרבים שמתאפשרים באמצעות מערכת ניהול לקוחות, אתם עומדים לגלות כיצד החברה הצליחה לקחת טכנולוגיה חכמה ולהעביר אותה לשלב הבא. מדובר בדוגמה קלאסית לכך שצורך מייצר פתרון טכנולוגי, ואכן מה שבין היתר מאפיין את חברת אייקאונט, היא היכולת לזהות צרכים ובמקביל לחבר בין מגוון תוכנות מובילות. מה שפה חברת אייקאונט עשתה הוא לכאורה פשוט ומתבקש, אם כי עדיין מחדש. החברה חיברה את מערכת CRM (מערכת ניהול לקוחות) למערכת ניהול חשבונות, כך שמעתה כל פעולה שנוגעת לתשלום, קבלה, החזרים וכדומה, מתבצעת בצורה חלקה, נוחה ונטולת טעויות אנוש, כלומר מערכת CRM כזו יכולה לשפר את מערך ניהול הלקוחות! אז למה לבחור במערכת?

בירורים כספיים באופן יעיל ונוח

ניהול לקוחות וניהול חשבונות הן אומנם שתי משימות שונות, אך הן גם שתי משימות שמשלימות האחת את השנייה. אין ספק שלא מעט שיחות של לקוחות מול נציגי החברה נוגעות לחיובים, הפרשי תשלום, חבילות חדשות, מבצעים וכדומה, ועל כן רק הגיוני שברגע שהלקוח יוצר קשר טלפוני ומבקש לברר לגבי חיוב, חוב, העברת קבלה וכדומה, הנציגים יידעו בו במקום להעניק תמונת מצב רחבה. מכאן שהמענה לא רק יהיה רלוונטי וממוקד, אלא גם מהיר ומגובה בהסברים משלימים.

עובדים חכם: מערכת ה-CRM של Icount עומדת לשנות את מה שידעתם על ניהול לקוחות

כל הסיבות לבחור ב CRM מבית Icount!

מעבר לעובדה שמערכת CRM מבית Icount מחוברת להנהלת חשבונות, היא יודעת לבצע מגוון משימות נוספות. בין היתר היא מאפשרת לנהל ספקים, לשייך משימות, להגדיר יעדים, לייצר תזכורות, לאתר "צוואר בקבוק" בתהליך המכירה, ללמוד אלו תהליכי מכירה יותר מוצלחים מאחרים, להקל על הלקוח לקבוע תור, לנהל יומן עבודה מרכזי עבור סך העובדים, להעביר מידע בקלות יתרה בין שלל גורמים, לתעד כהלכה את ההתנהלות מול כל לקוח, להוציא קריאת תמיכה בצורה נוחה וכדומה. מכאן שאין מקום לטעויות אנוש, ניתן להסיק בלחיצת כפתור מגוון מסקנות חשובות, זוכים להעניק ללקוח שירות מהיר ויעיל שיימנע ממנו לפזול לעבר המתחרים, חוסכים זמן עבודה משמעותי וחוסכים כסף על העסקת עובדים. מה עוד? מייעלים את הליך המכירה ומכינים את הקרקע לקראת העסקה הבאה.

שלושה יתרונות חשובים

ראוי לציין שמערכת CRM מבית Icount מחזיקה במגוון יתרונות נוספים, ופה אנחנו מבקשים לציין את השלישייה הבאה: ראשית מדובר בממשק נוח לתפעול, כך שאין צורך לחפוף ארוכות כל עובד חדש. שנית, ניתן להתאים את המערכת באופן אידאלי, בהתאם לשורת צרכים ומאפיינים אישיים. יתרון שלישי נוגע לכך שניתן לתפעל את המערכת דרך תוסף דפדפן של כרום, כך שאם רגילים לעבוד דרך ג'ימייל, התפעול יתגלה כהרבה יותר פשוט. כמו כן, ראוי לציין שמאחורי מערכת CRM מבית Icount עומד צוות תמיכה מסור, ובאתר החברה מחכים הסברים מפורטים עבור כל פונקציה. מכאן שאם מבקשים לנצל את הטכנולוגיה לטובת צורכי העסק ובו זמנית ליהנות מתמיכה מלאה, התשובה מולכם.