כולנו מקווים עד כמה שאפשר לחיים שגרתיים נטולי מנהלות ובירוקרטיה מסובכת ובוודאי נטולי הליכים משפטיים מסוגים כאלו ואחרים. עם זאת המציאות מראה ששירותים משפטיים זה משהו שכולנו נזדקק לו בשלב כזה או אחר בחיים, ומדובר לרוב על מצבים שלא נרצה להתפשר בהם על השירות שנקבל. בין אם מדובר על עריכת צוואה לעצמינו, ליווי ברכישת נכס, הליכים של גישור במשפחה או גירושין חלילה או כל סיטואציה אחרת שהיא – אלו הם מצבים בהם נרצה לעשות מה שאפשר כדי להבטיח שנקבל את השירות הטוב ביותר. אז איך מוצאים עורך דין טוב? ובכן, בגלל שהשוק רווי זה נראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להכיר לכם פורטל מיוחד בשם Ilaw שבו תוכלו למצוא את כל השירותים שאתם מחפשים.

אודות הפורטל

פורטל Ilaw זו פלטפורמה נפלאה שתוכלו למצוא בכתובת https://www.ilaw.co.il/. מדובר על שירות חדשני, הראשון מסוגו בישראל המאגד את כל עורכי הדין המובילים בישראל תחת קורת גג אחת. הפורטל הוקם במטרה לתת מענה לעורכי דין ולהגיע בקלות יותר לקהל הלקוחות מחד. מנגד הוא מאפשר לכל מי שמחפש עורך דין להגיע אל אנשי המקצוע הטובים ביותר. שימו לב – לא מדובר רק ברשימה של עורכי הדין, אלא בפורטל משפטי שלם שעוסק במגוון רחב ביותר של תחומים משפטיים. בואו נבחן כמה מהדברים שאפשר למצוא בו.

עורך דין בקליק

אז קודם כל נדבר על המאגר העצום של עורכי הדין בפורטל. תוכלו למצוא עורכי דין לפי תחומי עיסוק, ניסיון ואזור גיאוגרפי. כמובן שתוכלו לקרוא המלצות על כל אחד ולהבין אם שווה לכם לפנות או לא. הפורטל בעצם מאפשר השוואה מהירה בין כל עורכי הדין המובילים באזור שלכם וחוסך לכם את החיפוש הישן דרך חברים עם הרבה טלפונים ומאמץ.

 

 

כל המידע שאתם צריכים

מעבר למאגר עורכי הדין ועוד לפני שאתם מרגישים מוכנים להתקשר עם בעלי מקצוע כאלו ואחרים, תוכלו לדלות הרבה מאוד מידע דרך האתר. בין היתר מציע הפורטל:

 

זהו בסיס נהדר ושלב חשוב לפני הליכים משפטיים שונים. קריאה של מאמרים ודיונים בפורומים תאפשר לכם להבין הרבה לפני השיחה שלכם עורך הדין ותעזור לשאול את השאלות הנכונות.

מכאן כל מה שצריך זה לחפש את עורך הדין שמתאים לנו ועונה על הדרישות. בסופו של דבר מדובר על פורטל ייחודי שנותן לנו את כל המידע המשפטי החשוב ביותר שמעניין אותנו ואת כל הכלים למצוא את בעל המקצוע הנכון. אין ספק שמדובר על שירות חשוב ולכן זהו משהו שכל אדם בישראל צריך להכיר.