למרות שחג פורים השנה יתקיים במתכונת מצומצמת למדי בצל נגיף הקורונה, עדיין לא ניתן יהיה לעצור את השמחה ולהתחפש. איפה תוכלו למצוא את התחפושות הכי שוות לקראת פורים 2021? להלן סקירה מיוחדת.

פורים 2021: שונה אך עדיין שמח ומבדח

אין ספק כי פורים של שנת 2021 הוא חג שונה לחלוטין מכפי שהכרנו, וזאת  כמובן בעקבות העלייה בהיקף התחלואה ומגפת הקורונה שאינה עושה סימנים של עצירה. אולם, בזכות החיסונים כמו גם ההקלה בסגרים ניתן בהחלט לצפות לחג פורים שמח במיוחד, בייחוד לאחר שנה קשה מאוד. למרות שהשנה לא יהיו חגיגות ענק זה עניין לא אומר שלא צריך להתאים את עצמנו למנהגי החג, בייחוד כאשר מדובר בתחפושות שהילדים כמו גם המבוגרים מחכים להן כל השנה. בכדי לסייע לכם להתארגן לחג כמו שצריך, להלן מספר דרכים בהם תוכלו למצוא את התחפושות הכי שוות – וגם זולות:

אלי אקספרס

ראשית, נציין כי מומלץ לחפש בעלי אקספרס בעברית תחפושות לילדים ומבוגרים אותם ניתן לקבל במשלוח מהיר תוך שלושה ימים בלבד. באתר תוכלו לאתר בקלות מאות תחפושות בטווח מחירים נגיש  לכל כיס, כאשר השנה ניתן למצוא תחפושות מיוחדות ברוח התקופה כמו תחפושת של נגיף הקורונה, תחפושת של צוות רפואי, שיטור וכן תחפושות קלאסיות כמו גיבורי על. שימו לב לזמן המשלוח של התחפושת כמו גם בדקו את הביקורות, כל זאת מתוך מטרה להבטיח התחפושת שלכם תהיה תחפושת יפה אך גם איכותית.

החלפות בין אנשים

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא החלפה של תחפושות בין אנשים. לא מעט תחפושות נשארו עמוק בארון, ובעולם שבו כל מה שאנחנו לובשים עולה לרשתות החברתיות ובהתאם לכך "נשרף" ניתן להיעזר בפלטפורמות החברתיות כמו גם בקבוצות בהם אתם חברים כמו קבוצת הוואטספ של הגן לטובת מסיבת החלפת תחפושות. בדרך הזו תוכלו למצוא תחפושות באיכות מצוינת שעברו כביסה ומוכנות ללבישה, ובהתאם לכך לחסוך לא מעט כסף.

התחפושות הכי שוות לקראת פורים 2021 - ואיפה תמצאו אותן?

יד 2

אתרים וחנויות של יד שנייה מהווים דרך מצוינת לחסוך בעלויות של רכישת תחפושת אך גם לסייע לסביבה אקולוגית יותר. מדובר בתחפושות שנשמרות בקפידה ועוברת תהליך בקרה מוחמר בכדי להבטיח כי התחפושת אותה אתם רוכשים תשרת אתכם כהלכה, כמו גם את הילדים.

DIY

כיום דרך פלטפורמות כמו youtube ניתן ללמוד כיצד להכין תחפושת בעצמכם – ובצורה מקורית למדי. כל שאתם צריכים הוא להיכנס לתיבת המידע בווידאו בכדי לרכוש מראש את הציוד ולאחר מכן לעבור על השלבים עד שיש לכם תחפושת מוגמרת. לא צריך ניסיון קודם אלא פשוט להיות פתוחים מבחינה מחשבתית ולתרגל, כך שתוכלו להציג תחפושת מקורית אך גם מיוחדת אותה הכנתם לגמרי בעצמכם.

חנויות רחוב

חנויות הרחוב שנפתחו לאחרונה מציעות מגוון רחב של תחפושות בטווח מחירים נגיש לכל כיס. בעקבות הסגרים ניתן לומר כי נרשמה ירידה במחירי התחפושות של שנת 2021, אולם בכדי שתוכלו לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר רצוי לבצע סקר השוואת מחירים ולעבור בין מספר חנויות, וזאת בשל העובדה כי לא פעם ישנו פער מחירים משמעותי.

הטרנדים החמים של פורים 2021

כצפוי, פורים 2021 מסמל את השנה החולפת ולכן לא מעט מהתחפושות כוללות התייחסות לכוחות הביטחון כמו גם הרפואה שלקחו על עצמם את  המלחמה בקורונה. נוסף לכך, טרנד נוסף ובולט הוא שימוש בטכניקות איפור שמאפשרות לשדרג כל תחפושת ובהתאם לכך להשתמש בעור כמו קנאבס. הדמויות האייקוניות מדיסני עדיין שולטות גם בפורים הקרוב, אולם ניתן בהחלט להבחין במגמה ברוח התקופה עם תחפושת משפחתית בדמות גיבורי על, סרטים אייקונים ואפילו תחפושת של מאכלים כמו סוגים שונים של פסטה. הורים וילדים שמתחפשים יחדיו נוסף לזוגות מהווה דרך מצוינת לציין את החג השמח ביותר של השנה, גם אם הוא נחגג בצורה שונה מכפי שאנו מכירים.