מאז המצאת הטלוויזיה יכולנו לצפות בלא מעט אירועים ששינו ועיצבו את פני האנושות: יש את מי שצפה בנחיתה על הירח, יש את מי שראה את חומת ברלין נופלת, וגם מי שראה את הנשיא האמריקני ביל קלינטון מכחיש את מעלליו בחדר הסגלגל. אבל אין כמו סדרות טלוויזיה שפשוט שינו את התרבות שלנו והפכו לסדרות אייקוניות – חלקן משודרות עד היום! אז איזה סדרות אייקוניות עדיין משודרות? הנה רשימה של 5 כאלה:

בייבלייד

כשהאנימה נכנסה לחיינו הבנו שהיפנים יודעים מה הם עושים בעיקר כשמדובר בסדרות לילדים. בייבלייד היא סדרת אנימה יפנית שעוסקת בתחרות סביבונים מברזל הידועים עד היום כמשחק בשם בייבבלייד. העלילה מתמקדת בקרבות סביבונים בין דמויות בסדרה שנקראות "הבייבליידים" אשר מתחרים אחד בשני עד הטורניר המיוחל.

הסדרה היפנית המצליחה משודרת עד היום וילדים שצופים בה מקבלים השראה מתחרות הבייבלייד ורוצים להיות ממש כמו הבייבליידים היפנים שמסתובבים בסין כדי לנצח בתחרויות וחווים חוויות מרגשות! אם תרצו לפנק את הילדים שלכם במשחק מהסדרה אפשר לקנות בלייבלייד מחנויות באינטרנט ואפשר אפילו להשיג את המשחק בעלי אקספרס. אם תרצו תוכלו לצפות בסרטונים שיסבירו איך לבחור בייבלייד מומלץ. כך תבצעו קנייה טובה ואיכותית.

בוב ספוג

בוב ספוג הוא דמות ששרויה עד היום במחלוקת משום שהוא מצד אחד נאיבי ומצד שני מניפולטיבי. מדובר בספוג ים אשר לו חשקים של בני אדם והוא וחבריו הם חבורה משונה של יצורים תת מימיים. הסדרה המצוירת בוב ספוג משעשעת ומלאת בדיחות מעולם המבוגרים, אבל גם ילדים מתחברים אליה מאד. כיום יש משחקי קופסא של בוב ספוג כמו גם בובות ושאר מוצרים ומדובר בסדרת קאלט שמלווה את האנושות כבר יותר מ-20 שנה.

סדרות הילדים האייקוניות שלא מפסיקות להפתיע

בנות הפאוור פאף

סדרה משעשעת ומלאת ציניות של רשת cartoon network המתמקדת ב-3 ילדות מתוקות שנוצרו במעבדה וכעת יש להן כוחות על. הילדות המתוקות חיות יחד ומנהלות מערכה רצינית נגד קוף מרשע שרוצה בכל פרק להשמיד את העולם. הסדרה המצחיקה מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים וכוללת בדיחות משעשעות ואקשן מושלם לילדים והורים. כיום יש לא מעט משחקים של בנות הפאוור פאף החל מבובות עד משחקי קופסא. אגב, הסדרה בנות הפאוור פאף יוצאת בלייב אקשן בקרוב!

יוגי הו

סדרת אנימה יפנית נוספת שהפכה למוכרת ומשודרת משנת 2000 עד היום. הסדרה עוסקת במשחקי קלפים עם עלילה מלאת אקשן בה תלמיד תיכון (ששיחק עם פאזל שקיבל מסבו ואל גופו נכנסה נשמה נוספת) מגיע לעיר מסתורית בשם 'עיר המכשפים'. הילדים שלכם וגם אתם תהנו ממשחק קלפים יוגי הו שאפשר לקנות במחיר נוח בעלי אקספרס.

בוורלי הילס 90210

סדרה שפונה לבני נוער שעד היום מסתקרנים בנוגע לחייהם הסוערים של תלמידי תיכון מקובלים בקליפורניה. דמויות כמו דונה וקלי, ברנדון וברנדה ושאר דמויות שהפכו לקאלט: מלהיבות את בני הנוער ומלמדות אותם קצת על החיים החל מעל הימים שלפני הסמארטפונים בהם אנשים היו אשכרה מדברים אחד עם השני, עד לנשף ה"פראם" המפורסם של האמריקנים והדרך להיות פופולאריים ולהתייחס לאחרים בכבוד.

ההורים שביננו שלא יכלו לעבור יום אחד בלי המזנון של פיץ' פיט: יוכלו לצפות בסדרת האיחוד המשעשעת של 'בוורלי הילס 90210' בה הכוכבים צוחקים קצת על עצמם ומציגים את חייהם שלאחר הסדרה.

את כל הסדרות אפשר לראות בלוח השידורים של ספקיות התוכן החל מנטפליקס עד יס או סלקום טי וי ולהנות ממשחקים מוצרים וסדרות אייקוניות של העשורים האחרונים.