עסקי נדל"ן וניהול נכסים, הם דברים שמחייבים ניהול נכון. מדובר בשוק תחרותי, בתהליכי עבודה רבים וחשובים ובהרבה דברים שצריך לעשות היטב ובמקביל בכדי להצליח. כיצד משתלטים על אתגר זה? ERP? מה לגבי התאמתו לתחום ספציפי זה? ומה לגבי התאמה נוספת, ספציפית עבורכם? תשובות מצוינות לכל השאלות האלה, מספקת מערכת אחת מעניינת ושמה תפנית.

לנהל נכון עם תפנית

Enterprise Resource Planning הוא סוג מערכת, אשר מתאים באופן טבעי לניהול עסקי נדל"ן. מדובר בסוג מערכת מחשוב, אשר מקובל מזה שנים למטרת ניהול משאבים. באמצעות פתרון מתקדם שמותאם למגזר הזה באופן מלא, תקבלו אפילו יותר מכך – ERP שמותאם ספציפית לתהליכי העבודה עבור ניהול נכסים. במילים אחרות, תקבלו את כל מה שדרוש, בהתאמה מלאה לדרישותיכם ובמערכת אחת.

ניהול נכסים ומכירות

היכולת המרכזית של מערכת תפנית עבור ניהול נכסים, היא כמובן ניהול נכסים ומכירתם. זאת, כולל ניהול פעילות המכירות, ניהול מחירונים ותיעוד השינויים שבוצעו עם הזמן במחירונים, ניהול האינטראקציה הראשונית עם לקוחות מתעניינים, סיוע לניהול תהליכי הרכישה בהמשך לכך, טיפול בעמלות, בחוזים ועוד. בכך, תפנית מספקת לכם מענה רחב, כבר לדרישות הבסיסיות של תחום עיסוקכם. כמובן, זה לא נגמר בכך.

ניהול שירות ואחזקה

באמצעות תפנית, תוכלו לנהל בצורה שיטתית ומסודרת, גם את פעילויות שירות הלקוחות והאחזקה המונעת למבנים שאתם מנהלים. הסכמי שירות, קריאות שירות, טכנאים – הכול ניתן לניהול ממקום אחד ובצורה יעילה ביותר. כמו כן, תפנית עובדת עם אפליקציה מיוחדת, אשר מאפשרת לקבל דיווחי עובדים מהשטח.

עסק מצליח בנדל"ן מתחיל בניהול נכון - הכירו את התוכנה לניהול נכסים של תפנית

עוד כלול בפתרון

בפתרון שימושי זה, תמצאו גם את היכולות המשלימות הבאות:

CRM – מודול ניהול קשרי לקוחות או Customer Relationship Management. מודול זה יסייע לנהל רישום פרטי לידים ולקוחות ולרכז למקום אחד, את כל הקשור בטיפול בהם. במסגרת זו, תוכלו למשל לתאם פגישות באופן מתוחכם ויעיל. תוכלו לסנכרון פגישות כאלה מול אאוטלוק ולצרף הודעות אימייל אל תיק לקוח. כמו כן, מודול ה-CRM יסייע לכם לנהל קמפיינים, שאלונים ומשובים.

ניהול פרויקטים – ניהול פרויקטי בניה וכן פרויקטי נדל"ן יזמיים. זאת, כולל סיוע בתכנון הפרויקט, בניהול מכרזים, בניהול הנדסי, בניהול של הפרויקט בפועל, בניהול חוזים ובהתחשבנויות שיידרשו מול גופים שונים.

ניהול פיננסי – תפנית תקל עליכם לעקוב אחר מצב חשבון עדכני, לנהל התקשרות עם רוכשים ועם שוכרים, לטפל בתקבולים, במצבים של פריסת תשלומים ועוד.

ניהול ערבויות – סיוע בניהול הערבויות, בין אם אלה ערבויות בנקאיות, שטרי חוב או ערבות בדק, קישור של ערבויות לחוזים, הארכת ערבויות, ביטול ערבויות ועוד.

ניהול לוגיסטי – סיוע בפעילויות הניהול הלוגיסטי, כולל יכולת התחברות למודול השרות והאחזקה.

מערכת חזקה מחברה איכותית

עוד נקודה שכדאי לקחת בחשבון, היא שתפנית פותחה בידי חברת מטריקס. במערכות גדולות וגם קריטיות דוגמתה, מי עומד מאחורי המערכת היא נקודה חשובה ביותר. מטריקס היא בין חברות הטכנולוגיה הבולטות, הוותיקות, הגדולות והמוערכות ביותר בארץ. חטיבת המערכות העסקיות שלה מפתחת את תפנית מעל שני עשורים, ברציפות. הפיתוח במקום אחד מסייע להבטיח אינטגרטיביות, בעוד שהפיתוח המתמשך, מספק שיפורים ותוספות חיוניות. בשורה התחתונה, מטריקס צברה מומחיות רבה ב-ERP וגם בדרישות השוק המקומי והתוצאה מתבטאת במסגרת תפנית.

לסיכום

תפנית תסייע לעסקים בתחום הנדל"ן לנהל היטב ולהצליח. זו השורה התחתונה ולכן מומלץ לעסקים בענף זה להכיר ולנסות אותה.